Anmeldelse: Call of Duty Black Ops 4

Som altid bliver vi præsenteret for et nyt Call of Duty i slutningen af året, gerne i november måned. 2019 er ingen undtagelse. Dette års Call of Duty bringer et nyt skud på stammen i Black Ops serien, med Call of Duty Black Ops 4. Med Call of Duty Black ops 4 bringer Treyarch en af favoritterne tilbage. Black Ops serien er sammen med Modern Warfare regnet for at være klart de bedste spil af alle. Det har også medført høje forventninger fra fans, men kan Call of Duty Black Ops 4 leve op til hypen?

Inden jeg vil afsløre hvad jeg synes om Black ops 4, så lad os starte med at gennemgå hvad du kan forvente i det nyeste Call Of Duty. Den helt store nyhed er selvfølgelig Blackout, som er Black Ops 4’s battle royale mode. Det er jo ingen hemmelighed, at det er battle royale spil som er det folk vil have i øjeblikket. Heldigvis for dem, har Call of Duty folkene lyttet og lavet Blackout. Blackout er en hæsblæsende battle royal, som har taget det lynhurtige gameplay vi kender fra multiplayer delen med over. Det giver et frisk pust til battle royale genren og er virkelig godt.

I Call of Duty Black Ops 4 vender zombierne også tilbage. I dette års udgave er der virkelig blevet kræset om zombie mode for Call of Duty, hvilket man med det samme kan se og mærke når man spiller. Der er 3 store maps fra dag 1 og der er blevet tilføjet en masse ekstra ting i år, der gør zombie oplevelsen sjovere end den nogensinde har været før.

Afslutningsvis er der selvfølgelig multiplayer. Call of Duty er kendt for deres fast paced multiplayer. Black Ops 4 levere endnu engang en hæsblæsende multiplayer oplevelse. Men et stort udvalg af såkaldte specialister, som giver dig specielle evner. Det giver en ekstra dimension, til det i forvejen populære multiplayer. Dertil har Treyarch valgt at vende tilbage til nogle af de gamle baner i årets udgave. Det blevet taget rigtig godt imod af fans og for dem som har spillet tidligere udgaver af Black Ops bliver virkelig forkælet her.

Skal du købe Call of Duty Black Ops 4?

Call of Duty Black Ops 4 er uden tvivl det bedste Call of Duty til dato. Det er store ord, men det er ikke desto mindre er det tilfældet. Der er noget for alle typer af spillere i Black Ops 4. Multiplayer, Zombies og Blackout er ingrediensen i det der muligvis er det bedste first person shooter nogensinde. Jeg har kun roser til over for Call of Duty Black Ops 4. Det eneste lille minus, er der ingen single player er. Det vil skuffe enkelte, det er klart. Men når alt kommer til alt, så er det meget få som køber Call of Duty for singleplayer. Call of Duty er nærmest blevet synonym med multiplayer i dag og det lever Black Ops 4 om noget op til. Det nye Call of Duty Black Ops 4 får 6 ud af 6 stjerner! Hvis ikke du allerede har købt det, så er det bare om at komme i gang.