Luftfragt til im- og eksport forenkler processen

Fragter din virksomhed ofte varer på tværs af landegrænser? Og ønsker i sågar også at spare tid på at få organiseret fragten? Så kan komplette løsninger inden for luftfragt helt sikkert være noget for dig. Med hjælp fra et speditørfirma, kan du få klaret organiseringen af fragten for dig, så du og din virksomhed skal undgå at bruge mange midler og meget tid på at få dette organiseret.

Det er nemlig en mulighed for dig at finde et speditørfirma, der sikkert kan fragte dine varer derhen, hvor de skal. Eller hente dem fra den lokation, de skal hentes fra. Det gør processerne i virksomheden mere glatte, og I kan få eksekveret idéer og ordrer meget hurtigere med flyfragt frem for almindelig fragt.

Et firma med erfaring og gode kontakter gør processen let for dig

Når der skal fragtes varer på tværs af landegrænser, er der mange ting at tage forbehold for:

  • Forskellige love på tværs af landegrænser
  • Papirer på varerne
  • Sikker fragt
  • Fragt i god tid
  • Og lignende

Det er alt sammen noget, der forenkles ved at have mange gode kontakter rundt i verden. Her er det muligt at få besvaret uopklarede spørgsmål, være sikker på at overholde love, udfylde papirer korrekt osv. Derudover er det med gode kontakter i højere grad muligt at få fragtet varerne hurtigt og sikkert. På den måde vil du få en bedre service og få fragtet dine varer til tiden.

Hvad skal aftales ved flyfragt?

Ved ganske almindelig flyfragt, skal der ske afstemninger i forhold til, hvad flyfragten skal inkludere. Dette skal så afstemmes med dine krav til luftfragt for at undersøge, om et givent firma kan leve op til virksomhedens krav. Det kan være i henhold til:

  • Størrelse på godset
  • Vægten på godset
  • Fragttid på godset
  • Omkostninger ved forsendelse
  • Mulighed for hurtig levering

Her er det vigtigt at have klare aftaler, så I kan regne med speditørfirmaet. På den måde kan I bedre planlægge i forhold til jeres samarbejdspartnere i verden og derigennem bedre skabe vækst i virksomheden.